Kan ik als werkloze krediet op mijn betaalrekening aanvragen?

Ik ben momenteel werkloos en heb geen inkomen. (ook geen uitkering) Mijn saldo is nog positief, maar ik weet niet of het ik daarmee gaat redden. Dus nu dacht ik om krediet op rekening aan te vragen voor een bedrag van maximaal 5000,00 euro. (ik heb voorheen nooit rood gestaan of een lening afgesloten) Is dit mogelijk?

Groet,

Werkloos.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kredietverleden speelt in jouw geval gunstig mee, MAAR als een bank geen vast inkomen ziet is deze niet echt genegen om een krediet te verlenen. Je zou een overbrurggingskrediet kunnen aanvragen als je een arbeidsovereenkomst kan laten zien. Zo niet, dan geef ik je heel weinig kans!

in deze tijd zou ik alles doen om dat te voorkomen Want je moet wel rekening houden met je in de toekomst beschikbare afloscapaciteit Als je minder gaat verdienen, dan dat je tot nu toe hebt gedaan, heb je dat niet voor je het weet zit je jaren lang op voedselbank niveau voor die paar maanden dan je die 5 rug nodig had. moet je jaren lang op een houtje bijten maar geloof ook dat de bank niet meer zo geneigd is je te helpen als je geen plan of zekerheden voor de toekomst hebt.

De banken voeren momenteel een streng beleid om geld te lenen, als je geld leent bij een bank moet je iedere maand een bepaald bedrag terug betalen als je geen inkomen hebt zal dat erg moeilijk worden aan je aflossing verplichting te voldoen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100