Wat houd verzendhuiskrediet in? Kan iemand mij helpen?

- houd dat in dat het bedrag die ik wil lenen overgemaakt word na een schuld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Lenen
1.5K

Het beste antwoord

Een verzendhuiskrediet is een vorm van lenen. Hierbij kun je je aankoop bij een postorderbedrijf (Otto, Neckermann, Wehkamp, H&M, etc.) in termijnen afbetalen. Meestal verwacht men een minimum bedrag per maand.

De rente die hierbij wordt gevraagd is vaak relatief gezien hoog.

Een verzendhuiskrediet wordt net als (de meeste) andere kredieten bij het Bureau Krediet Registratie (BKR) geregistreerd. Bij de registratie wordt het bedrag vermeldt dat u maximaal mag besteden bij het betreffende bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou stond er bij mij 700 euro krijg ik dat dan op me bank gestort ? en mag ik het zelf besteden of moet ik bij wehkamp neckerman enzovoort het uit geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar stond 700 euro?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het even gekopieerd Leningen elders
Geef aan of u onderstaande lening(en) wilt oversluiten naar uw nieuwe krediet. Selecteer de juiste kredietinstelling en vul uw contractnummer en het openstaande saldo in.
Soort krediet Limiet Oversluiten Kredietinstelling Saldo Contractnummer
Verzendhuis krediet 755,00 EUR JaNee
Verzendhuis krediet 700,00 EUR JaNee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké.. Vanwaar kwam dit (mailtje)? Heb je ergens iets gekocht? Want het lijkt erop dat je ergens leningen hebt open staan die je kunt overzetten o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt ik heb inderdaad een lening openstaan... en nou wou ik dus me prive limiet verhogen en toen stond er dus de vorige tekst en of ik het wilde omzetten: Bureau Krediet Registratie geeft aan dat u al een of meerdere leningen hebt. Wilt u lening(en) oversluiten naar de nieuwe lening bij ABN AMRO? Vink dan onder Oversluiten bij die leningen 'Ja' aan en klik daarna op 'OK'. Wilt u geen leningen oversluiten? Klik dan alleen op 'OK'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dat lijkt me een technisch probleem. Hiervoor zul je ABN AMRO even moeten contacteren. Voordat je oversluit, lees even goed de voorwaarden etc. en kijk na of je rente niet stijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt voor je tip