Wat is verstandiger. Een PIN zonder abonnement of met ?

Ik wil een pinmachine aanschaffen voor de zaak maar ik zit te te twijfelen.
Kan ik beter zonder contract en alleen een losse pin of meteen met servicecontact en alles erop en eraan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Economie
1.4K

Antwoorden (1)

Hi,

Dat is een beetje een lastige vraag zonder achtergrond informatie.
Maar .. Ik denk dat je een paar opties hebt.

1. Ik zou eerst eens bekijken hoeveel transacties je per dag/maand hebt.
2. Of je ook mobiel pinnen wilt aanbieden. ( extra gprs kosten)
3. Een servicecontract wilt aansluiten €190 p.jr (ccv)
4. Een reader zonder maandelijkse kosten wilt gebruiken. (sumup)
5. Een tweedehands pin wilt kopen zonder of met servicecontract. (pinaccessoires)

Het ligt er eigenlijk aan hoeveel transacties u heeft. Heet u er een 10-40 per maand dan is het waarschijnlijk beter een pinoplossing te kiezen zonder maandelijkse kosten.

Heeft u een cafe of winkel met 100 - 1000+ dan is een eigen pinmachine met een een los service contract weet voordeliger.

Succes.