bakkerijbranche
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bakkerij is een eigen branche!
Maar je kunt het een beetje zien als detailhandel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Detailhandel is een aparte branche
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet helemaal.
het is geen aparte branche detailhandel!!
Detailhandel of kleinhandel is het leveren van fysieke goederen voor persoonlijk gebruik aan de consument. Het is een sector die bestaat uit verschillende branches (zoals de levensmiddelenbranche, de modebranche, de wonenbranche enz.). De detailhandel is de laatste schakel van de bedrijfskolom die loopt van fabrikant tot consument.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde dit niet als branche te benoemen!!
ronron1212
11 jaar geleden
Detailhandel Nederland behartigt de collectieve sociale en economische belangen van de winkeliers. Het doel is om het perfecte klimaat te creëren waarbinnen winkeliers optimaal kunnen ondernemen. Door de samenwerking in Detailhandel Nederland kunnen het midden- en kleinbedrijf (MKB) en grootwinkelbedrijf (GWB) gezamenlijk met één standpunt naar buiten treden.
Die vallen onder de cao categorie "Brood en Banket".