Waar kan ik cijfers vinden over buitenlandse bedrijven die zich in Mexico hebben gevestigd?

Ik wil kunnen zien of economische activiteiten van bedrijven uit internationale omgeving in Mexico zijn toegenomen. Het liefst over een lange tijd (vanaf 1880 of 1900). Cijfers over bijvoorbeeld buitenlandse investeringen/onderlinge handel zijn dus ook zeker welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Economie

Het beste antwoord

Via de engelse wikipedia zul je waarschijnlijk al snel bij de CIA factsheets als bron uitkomen. Veel data worden ook verzameld door de FAO en andere organisaties. Ik ben er zeker van dat je het leeuwendeel van dat soort bronnen in de referenties tegen zult komen. Het is dan overigens nog niet zeker of je cijfers kloppen, omdat er wel gevallen van overrapportering van visvangsten zijn bewezen (google maar eens op Pauli en China).