Wat word er bedoelt met: Zoek naar gegevens over de bedrijfstak en de plaats in de Nederlandse samenleving/economie?

Ik heb voor school een week stage gelopen bij een bedrijf en nu moet ik een stageverslag schrijven. Ik ben nu bij een opdracht waarbij je een beschrijving van je stageplaats moet maken. Daarin zitten weer 4 opdrachten verwerkt waaronder de bovengenoemde.
Zoek naar gegevens over de bedrijfstak en de plaats in de Nederlandse samenleving/economie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Economie

Het beste antwoord

In welke sector opereert het bedrijf bv industrie , zorg , horeca etc.

Plaats ; de maatschappelijke betrokkenheid en zichtbaarheid. Bv ziekenhuis hoge mate van zichtbaarheid en betrokkenheid. Koekjesfabriek ; lage betrokkenheid , lage zichtbaarheid.