jaa natuurlijk ,zonder natuurlijke hulpbronnen kunnen we niet leven.

Toegevoegd na 2 minuten:
hier nog wat meer info erover: Zonder natuurlijke hulpbronnen is er geen leven mogelijk. Dat blijkt uit de definitie van 'natuurlijke hulpbronnen': het zijn alle dingen die mensen aan de natuur onttrekken en gebruiken om te leven. Dat kan van alles zijn: een vruchtbare bodem, vissen in de zee, planten en bomen en andere zaken in de levende natuur. Maar het kan ook gaan om ertsen en grondstoffen als goud en koper of fossiele brandstoffen (= ontstaan uit plantenresten) als aardolie en aardgas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er geen stoffen bij worden geplaatst, maar gewoon een appel uit een appelboom zonder dat er dingen bij zijn geplaatst, zijn dat wel natuurlijke hulpbronnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle voedsel.

Een pizza niet.
Een diepvriesmaaltijd ook niet.

Natuurlijke hulpbronnen zijn alle in de natuur aanwezige stoffen die van economisch nut kunnen zijn.

Planten en dieren die je kunt eten weer wel.