Bij welke bank kun je nog een bedrag op je rekening storten?

Bij sns die ik nu heb nergens meer in Nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het eens aan Scheringa kunnen vragen :)))

Het beste antwoord

Volgens mij hebben de meeste banken een automaat waarin je baar geld kunt storten wat dan op je rekening wordt gezet.
Mijn antwoord is dan ook: bij alle gangbare banken.
En als het om heel veel contanten gaat dan nemen ze even mee naar een kantoortje en kun je het daar overhandigen. Banken zijn gek op je geld, vooral als het veel geld betreft. Je krijgt een lage rente (niet op je betaalrekening) en ze lenen het uit tegen een hogere. Tel uit je winst, je gaat achteroverziteen en je wordt rijk. Misschien een idee om je geld via een notaris aan een goede kennis uit te lenen tegen een attractieve rente. Speel je ook bankier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij andere banken nog wel maar meestal alleen op hoofdkantoren
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in het dorp kan dat bij alle banken nog gewoon.
Zoek dus een andere bank zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar Triodos.nl Is de meest duurzame bank ter wereld. Goede service. Is alleen met telebankieren en gericht op duurzaamheid, milieu en mensvriendelijke initiatieven. Geen hypotheken en aandeelhouders en zelfs geen bonussen! Een ideële bank met zakelijke inslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag. Als het alleen via telebankieren is, kun je toch geen contant geld op je rekening laten storten?
Of gaat dat via de cd-rom speler :P
Je kan wel contant geld storten bij de sns bank, maar erg handig is het niet en ook behoorlijk duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de rabo kun je storten, de eerste zes stortingen in een jaar zijn gratis, daarna moet je ervoor betalen. Ik ben het precieze bedrag even kwijt, maar ik dacht dat het rond de Eur 2,50 ligt per storting.

Bij ABN AMRO, (en sinds ze samen zijn ook bij Fortis) kun je op alle kantoren je biljetten storten in een automaat.
Op een aantal grotere kantoren staat ook een automaat voor het storten van muntgeld.

Ook bij de ING kun je meestal wel je geld kwijt.