De ervaring leert dat dit behoorlijk snel gaat, maar dat dit ook van meerdere factoren afhankelijk is. Zo speelt onder meer jouw bank hier een belangrijke rol bij; ook de dag van de week is bepalend voor de uiteindelijke snelheid van de overboeking.
Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voordat de euro's vanuit je Binance account op je Nederlandse bankrekening verschijnt.
2 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gaat behoorlijk snel inderdaad. In het weekend duurt het altijd wat langer, maar doorgaans heb je binnen 2 dagen weer je geld op je rekening. Wel belangrijk om te weten dat je het wel moeilijker is om geld op je account te storten, vergeleken met een Bitvavo of andere nederlandse exchange