Wat is de goedkoopste manier om Bitcoin te kopen?

Ik heb het idee dat er inmiddels behoorlijk wat geld in Bitcoin te verdienen valt. Maar zoals iedereen wel weet gaat beleggen gepaard met risico's. Als het nog een beetje binnen normale prijzen valt, durf ik er best aan te beginnen. Wat is de goedkoopste manier om Bitcoin te kopen?

2 jaar geleden
2K
Griffin
2 jaar geleden
Waarom altijd vragen naar de goedkoopste? Goedkoop kan alleen maar als er ergens concessies aan gedaan zijn. Ik zou m'n vraag anders stellen, welke manier is de snelste/betrouwbaarste? BTW: Je idee dat er wat valt te verdienen loopt een beetje mank, op elke winnaar zijn er twee of meer verliezers, de markt is namelijk erg vluchtig, je moet stalen zenuwen hebben om bij de groep geduldige te horen, en zo te horen ben je beginner, ik zou er niet aan beginnen zonder je eerst eens flink in te lezen over de risico's
SentWierda
2 jaar geleden
De goedkoopste manier is: helemaal geen Bitcoins kopen. De verliezen met Bitcoins zijn de afgelopen weken erg groot. En steeds meer worden Bitcoins vergeleken met het piramidespel.

Antwoorden (2)

Bij Bitvavo. Om nieuwe klanten te werven heeft Bitvavo een interessante welkomstbonus. Iedere nieuwe klant die via een blog binnenkomt mag € 1.000 volledig gratis verhandelen. Dit betekent dat jij een investering mag doen tegen 0% commissie.
Gebruik deze link of klik op onderstaande knop om gebruik te maken van deze actie: https://account.bitvavo.com/create?locale=nl
Pas wel op: bewaar je digitale sleutel van je wallet goed. Anders ben je je geld kwijt. Zie:
https://bitcoinmagazine.nl/bitcoin-nieuws-overzicht/bitcoin-btc-opslag-verloren
https://www.consumentenbond.nl/beleggen/investeren-in-cryptovaluta
Dit geldt niet voor Bitvavo. Daarvoor heb je geen wallet nodig. Bitvavo biedt gebruikers meerdere opties om het account en de tegoeden zo goed mogelijk te beveiligen:
https://bitvavo.com/nl/security
Toegevoegd op 17 juni 2021 07:30: tekst
2 jaar geleden
ronron1212
2 jaar geleden
@SentWierda het is een vraag en die krijgt antwoord meer niet.
SentWierda
2 jaar geleden
@ronron1212. Een vraag kan ook promotie zijn.
(Promotie in de betekenis: bevorderen, stimuleren van de verkoop.)
bamibal
2 jaar geleden
Bij Bitvavo heb je geen controle over de private keys van je wallet.
Er zijn diverse platformen waarop je Bitcoin kan kopen. Het grootste verschil in de prijs is de 'fee' ook wel handelskosten die je betaald aan het platform. Enkele platformen die bekend staan om lage fees zijn: Binance, Coinbase, FTX, Kraken en Bittrex. Echter raad ik aan om meer onderzoek te doen en verder te kijken dan alleen lage fees.
een jaar geleden