Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je nog aandelen kopen van Imtech?

Ik ben niet bekend in de wereld van de beurse, maar het viel me op tv (RTL Z) aangezien ze failliet zijn dat er nog steeds verhandeld word op de beurs. (als ik het zo goed zeg.)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Beleggen
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aandelen Imtech staan inderdaad nog altijd genoteerd aan de beurs. Uiteraard is de koers sterk gezakt sinds het nieuws over het faillissement bekend is geworden. Voor minder dan een dubbeltje heb je er vandaag een.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! maar waar kun je deze kopen dan, want bij Plus500 staan ze er niet meer tussen. (ben bezig met een demo-account.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou even bij de bank langs gaan. Bij veel banken kan je een rekening openen die de mogelijkheid geeft zelf aandelen online te kopen. Je kan ook vragen of de bank ze voor je wil kopen. Hou trouwens rekening met aan- en verkoopkosten. Het is niet zo dat je voor een euro 10 aandelen Imtech koopt en dan klaar bent. En de bank zal je de aankoop wel van harte ontraden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Super bedankt voor je advies!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding