kan je klein geld storten op je bankrekening?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Beleggen
1.9K
anneliez
9 jaar geleden
Als je veel muntgeld hebt, zijn de kleinere winkels, vooral die zonder pinmogelijkheid er heel blij mee
ItisILeClerc
9 jaar geleden
bij de ING en Rabo kun je munten en biljetten storten in de stortingsautomaat
bij de ABN-Amro kan dat alleen met biljetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ItislLeClerc, de grote filialen van ABN-AMRO hebben gewoon muntenmachines, je gooit al je klein geld erin, de machine telt alles en vervolgens wordt het totaalbedrag op je rekening bijgeschreven.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
dank je, dat wist ik niet

Antwoorden (3)

Je kan wel via een andere rekening 1 euro ofzo overschrijven. Cash gaat wel enkel in briefjesvorm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, sommige banken vragen je om de munten geselecteerd per munteenheid in te wisselen, sommige banken hebben een muntentelmachine, daar kan je de hele handel zo in kieperen en dan wordt het automatisch geteld.
In principe moet elke bank elk nationaal geldig betaalmiddel innemen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan je kan zelfs 5cent :D
Ja bij ING kan het bijvoorbeeld, in zo'n automaat waar je geld in moet doen voor te storten.