aandelen gekocht via tel, hoe kom ik hier vanaf ?

hoe kom ik van gekochte aandelen af

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb de aandelen nog niet betaald, dus ik zie van de koop af

Toegevoegd na 2 minuten:
hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 1 uur:
maar de aandelen zijn al gekocht door handelaar !!

Toegevoegd na 4 uur:
Ben gebeld door tegenpartij !! Uit Hongkong

Toegevoegd na 4 uur:
is wel leuk om te wachten tot een goede koers ,maar wat als het geen zuivere koffie blijkt te zijn ,weg monny

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
1.1K

Antwoorden (3)

Bel je bank op en zeg dat je de aandelenkoop wilt royeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Royementsverzoek kan niet meer, omdat de aandelen al door de handelaren zijn gekocht. Het enige wat je nu kan doen is op een goed moment (en dat is wanneer je geen winst noch verlies maakt, of winst maakt) de aandelen verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betalen moet u zo-wie-zo, verkopen als u het geld nodig heeft of wachten tot een goed ogenblik en dat is volgens mij nog altijd als er winst kan genomen worden.
Verkopen kan u dan via uw bankkantoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het kinky is dan kan u hooguit naar de rechter stappen. Anderzijds kan u van die betaling misschien afzien om zo de aankoop te vermijden.