Wat is de veiligste manier om te beleggen?

Weet jij het antwoord?

/2500

De veiligste manier van beleggen is investeren in jezelf. Ik bedoel daarmee dat jij waarschijnlijk een talent hebt dat je uit kunt bouwen door daar je tijd en geld in te steken. Je kan dit dan later weer verkopen via info marketing of door consulting te doen. Info marketing is dat je een digitale video cursus of ebook over je talent schrijft waarmee je anderen leert om dat zelfde te bereiken als jij bereikt hebt. Ik weet natuurlijk niet wat jouw talent is of dat je zelf vind dat je een talent hebt, maar wat je niet hebt kun je leren. Op internet is in deze tijd een boel geld te verdienen als je maar weet hoe je het aan moet pakken. Wat ik je aan kan raden als je hier meer over wilt weten is een Engels forum genaamd http://www.warriorforum.com/ Ik was een tijd terug ook bezig binnen de beleggingswereld maar daar moet je dus inderdaad veel geld hebben om veel winst te kunnen maken op de korte termijn. Toen ik IM ontdekte zag ik opeens dat met kleine investeringen ik leuke inkomsten kon genereren. Hoop dat je hier wat mee kan :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100