Ik spaar voor DJ spullen (€1700) maar ben pas 15. Werk bij Jumbo heb echt meer geld nodig. Weer gaan pokeren? Erg goed in, maart '11 gestopt.. Ouders.

Vanuit heel weinig naar 70 euro gegaan, maar ook van 10 -> 40 -> 0. Poker; 100% skills 50 % geluk, haha. In ieder geval, alleen werken en sparen is 2013 pas €1700 bij elkaar. Gear = Pioneer CDJ 850 (2x)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen

Het beste antwoord

Het nadeel van pokeren is dat je al je geld kan verliezen. En in de schulden kan geraken. Met werken heb je dit nadeel niet .

Jij zegt 50% geluk, misschien was het wel 100% geluk en 50 % skills. Wie zal het zeggen.

Het probleem met poker is dat als je éénmaal een bepaald nivo hebt en je moet een level terug door geldgebrek , het spel dan saai & voorspelbaar wordt . Dat je dan kan gaan "tilten " en juist hogere niveau wil gaan spelen en dan meer verliezen dan je lief is .

Als DJ worden je échte interesse is , dan kan je je beter niet laten afleiden door poker.

En hou je ouders te vriend. Op de lange duur krijg je van hen véél meer dan die paar cente van het pokeren . ( niet alleen geld, ook waardering , respect, en hulp bij wat je maar wilt berijken met je leven. )

Toegevoegd na 54 seconden:
Oeps: bereiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gokken is 'gevaarlijk', je kunt veel wegen volgen om geld te verdienen maar pokeren ook al ben je 'er goed in' naar jou zeggen kan verkeerd aflopen zoals je zelf zegt van 10 naar 0, hier gaat het nog om kleine bedragen maar straks verlies je meer.
Je kunt je ouders geld vragen, meer gaan werken, ander werken zoeken, of iets anders.
Pokeren moet je niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK denk dat je gewoon wat meer geduld moet hebben, als je echt wilt blijven draaien kom je er straks wel met het geld van de jumbo
toch kan je ook nog een bijbaantje zoeken, of vragen of je geld van je ouders kan lenen, met lenen moet je echter wel erg voorzichtig zijn
het pokeren raad ik je toch echt af!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik werk ook bij de jumbo, vraag gewoon of je in de vakantie elke dag mag werken dan ben je er zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET DOEN!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook 2e hands gaan,
neem bijvoorbeeld de Pioneer CDJ 800,
een set is op marktplaats voor rond de 750,- te koop.

Je punt dat je over 4 jaar dan weer nieuwe nodig hebt klopt, maar de Pioneer CDJ 850 set zal rond die tijd een stuk goedkoper zijn, laten we zeggen 1000,-
Je 800 set heeft ook nog een restwaarde, laten we 300,- zeggen.
Je geeft in totaal dan minder uit:
750 + 1000 - 300 = 1450,-
Je eindigt met dezelfde set en het belangrijkste: je kan al veel sneller de 800 set kopen.

In het algemeen geld voor apparatuur dat het liefhebbers spul is en dat er meestal zeer zuinig mee omgegaan wordt.

(ik weet niet zeker of de 800 set ook goed is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga gewoon in een fabriek werken voor 4 weken dan heb je waarschijnlijk dan al ongeveer 1200 euro
dit is veel verstandiger dan te pokeren!