Wat zijn de mogelijkheden om een eigen (tradings)fonds te beginnen of waar kan ik terecht voor meer informatie hierover?

Dit omdat ik nu toch wel 2 mooie systemen heb uitgewerkt om zeer mooie rendementen te behalen +/- onafhankelijk van de beurstrends.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik spreek hier wel over rendementen van systeem 1 van + 2 à 3 % / maand Systeem 2 (wel minder gewaarborgd & minder vaste structuur) : van Augustus 2010 tot nu van + 20%/maand (cumul = + 1100%)

Het beste antwoord

Een tradingfonds begin je niet alleen hiervoor heb je een redelijk kapitaal nodig en een goede portefeuille. Daarnaast is het wel goed om onder het toezicht te vallen van AFM en daar dus geregistreerd te zijn. Geen eenvoudige opgave. zoek eerst medeinvesteerders
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga eraan beginnen nog een 3-tal jaar aan dit tempo en ik kan beginnen 100% eigen kapitaal

Andere antwoorden (2)

Fons vd poel bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer dat je er in gelooft dachten velen dat niet voor jou.???