Geld opnemen vraagje

Ik wil graag een bankbiljet van €5 opnemen, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1K

Antwoorden (11)

nee, dat kan niet,
vanaf de 10 kan het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk. Wel kun je bij bijvoorbeeld een supermarkt extra geld opnemen. Dan kun je wel €5,- opnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Rabobank wel, bij andere banken heb ik het nog nooit gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar niet elke rabo ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de biljetten van €5 op zijn niet, maar dat geldt voor alle biljetten.
Ja bij sommige banken er staat altijd bij het begin wat er aanwezig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige banken is dat wel mogelijk. In mijn woonplaats bij de Rabobank is dat wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan niet allen meer dan 10 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij alleen 10 of een meervoud van 10, dus ook geen 15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de rabobank (in het kantoor) kan je zelfs muntgeld pinnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen de Rabo geeft 5 eurobiletten.. maar niet elke! En per automaat kan het van tijd tot tijd nog veranderen ook.

Ik weet wel een site waar sommige mensen bijhouden welke pinautomaten nog 5 eurobiljetten geven, namelijk www.eurobilltracker.nl
Moet je wel even het juiste topic opzoeken.

Toegevoegd na 4 minuten:
deze b.v.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is mogelijk, ja. Toen ik een keer geld pinde bij het plaatselijke hoofdkantoor van de ABN-Amro bleek ik daar ook te kunnen kiezen voor een briefje van 5 euro. Dus het klopt niet dat dit alleen bij de Rabo-bank zou kunnen!
13 jaar geleden
het is mogelijk bij de rabo (vrije bedrag/biljet keus).
maar niet bij alle rabo filialen en het hangt af van wat er aanwezig is aan biljetten in de geldautomaat.