De beste spaarrekening voor kinderen.

We willen een rekening voor ons baby openen. Weet iemand welke bank de gunstigste voorwaarden heeft ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (1)

Alle banken hebben ongeveer dezelfde voorwaarden en dezelfde absurd lage rente. Het enige waarin de banken zich nog een beetje onderscheiden, is waar het geld voor wordt gebruikt. Dus misschien kun je het geld op een groene spaarrekening zetten?
Hieronder een link naar een vergelijkingssite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik zal het ff doornemen. Kom er nu wel uit denk ik. Top !!
tonijn
13 jaar geleden
In dat overzicht staat niet de ASN Jongerenrekening. Die zou ik zeker ook in de vergelijking meenemen.
tonijn
13 jaar geleden
Ik vergis me, dat is geen spaarrekening, maar een betaalrekening voor kinderen. Het moet de ASN Jeugdsparen of ASN Ideaalsparen zijn: http://www.asnbank.nl/index.asp?nid=10975