Wie kan mij advies geven over een Groen sparen omdat lijfrente polis vrij kom.

Graag uitleg over een groen sparen voor mijn lijfrente polis, deze kom binnen kort vrij. Graag advies dan wel op welke betrouwbare bank waar de rente hoog is en veel mogelijkheden biedt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Het beste antwoord

Zelf ben ik zeer te spreken over sparen en beleggen bij de ASN Bank. Zij investeren in groene en/of maatschappelijk verantwoorde ondernemingen. Bovendien zijn rente en rendement prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zal je uit 2 dromen helpen:

1. groen sparen kan alleen tegen lage rente.
2. banken zijn niet betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien asnbank?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk een bij banksparen . Dat geeft een hogere rente (opbrengst) dan een levensverzekeringsmaatschappij. Daarbij leg je de duur van de uitbetaling vast, ongeacht of je eerder overlijdt of langer leeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Groen sparen is geen mogelijke beleggingsvorm bij afloop van een lijfrentepolis!

Toegevoegd na 2 uur:
een moet zijn eens