Wat zijn de opbrengsten voor financiële dienstverleners

Voor mijn opleiding (FSM) moet er een nieuw financieel product ontwikkeld worden. Hiervan is het voor dit project van belang wat voor opbrengsten aandelen leveren voor financiële instellingen, als banken en beleggingsfondsen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (1)

Je bedoeld denk ik wat voor aandeel in de winst. Of bedoel je welke winst kan er op dit worden gemaakt. Winst wordt altijd gemaakt door een opslag te leggen op de kostprijs. Hoe je dat ook noemt kosten of rente of administratiekosten als ze maar hoog genoeg zijn om meer te verdienen dan de kosten zijn