Hoe regel je dat je als ingezetene geen toeristenbelasting hoef te betalen.

Wij gaan een weekje weg in eigen stad. (Ja, ja heel spannend) We hoeven dan geen toeristen belasting te betalen. Hoe gaan vakantieparken hier mee om?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij ons deden ze dat automatisch, gewoon vertellen en neem eventueel een uitdraai mee waar het op staat. Niet betalen en desnoods naar de manager vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je aan kan tonen dat je in die gemeente ingeschreven staat, moet dat goed genoeg zijn voor de administratie van het vakantiepark. Misschien dat ze nog een kopie willen maken van het formulier dat je ze toont, maar daarmee moet het geregeld zijn.

Als ingezetene betaal je al gemeentelijke belastingen en het spreekt voor zich dat je dat geen twee keer hoeft te doen.