Ik heb bij de belasting aangifte van 2007 de cijfers van 2008 gebruikt hoe kan ik dit nu corigeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

ten eerste contact opnemen met de belastingdienst en daar het verhaal uitleggen, hun zeggen dan wel wat je het beste kan doen om dit op te lossen.

belasting telefoon gratis nr 0800 - 0543
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De belastingdienst benaderen en hen het probleem voorleggen, lijkt me de juiste en enige optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brief schrijven naar de belastingdienst.
Als je belt, krijg je een callcentre aan te telefoon en die zullen je vertellen dat je een brief moet schrijven.
Dit soort dingen moet schriftelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezwaar indienen tegen de H76 (nieuwe aangifte indienen). Je kan denken dat je te laat bent maar er bestaat zoiets als 'ambtshalve vermindering' .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een correctie indienen.
http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/loonheffingen/lb22_correcties/lb22_correcties-01.html#P4_576