Mag ik het formulier berekening beslagvrije voet ook printen en met pen invullen of moet dit digitaa?

Dit gaat om het formulier berekenen beslagvrije voet van de belastingdienst.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
ronron1212
4 jaar geleden
Waarom zo je dat willen er zit een reken formule achter dat formulier.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dus het kan niet? Daarom de vraag he... Waarom ik het zou willen, omdat ik het al gedaan heb en nu begin te twijfelen.

Antwoorden (1)

Volgens de Belastingdienst wel: "Lukt het niet om het formulier op uw computer in te vullen? Sla het formulier dan eerst op. Dit doet u door met de rechtermuisknop op de link van het formulier te klikken en te kiezen voor 'Doel opslaan' (deze term kan per browser anders zijn)."
https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/verzoek_berekening_beslagvrije_voet_ov2111z9fol.pdf
Stuur het ondertekend en met alle gevraagde specificaties naar:
Belastingdienst, Postbus 2549, 6401 DA Heerlen
Toegevoegd op 19 april 2020 12:21: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja dit las ik ook, alleen werd het mij niet duidelijk of je het na opslaan ook kan printen en met pen kan invullen, of dit alsnog digitaal moet doen..
SimonV
4 jaar geleden
Ja, je kunt het formulier na downloaden printen.