ik sta onder bescherming bewind bij GKB mag dan de belasting beslag leggen ??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Erna55
7 jaar geleden
Hoelang sta je al onder bewind ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maakt dat uit voor de vraag??
Erna55
7 jaar geleden
Wanneer het bewind bv pas een week ingesteld is, dan heeft de bewindvoerder mogelijk nog omvoldoende tijd gehad om een betalingsregeling af te spreken.

Antwoorden (1)

Ja, iedereen moet belasting betalen en de belastingdienst heeft bij wet een voorkeurspositie boven alle andere schuldeisers. Ook weet ik dat altijd achteraf en vooraf te praten valt met de belastingdienst. Want met de voorkeurspositie van de belastingdienst komt ook de plicht om altijd in gesprek te blijven en te zorgen dat mensen nog menselijk behandelt worden.