aangifte personenbelasting 2013. Na hoeveel maanden uitbetaald?

Beste lezers,

Systeem NL Belastingaangifte :
-voor april aangifte doen
-rond de zomermaanden krijgt u uw geld terug.

Nu,
Systeem BELGIE belastingaangifte 2013 :
-voor 26/6/2014 aangifte doen
- en nu de vraag : wanneer terug te verwachten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zijn geen vragen die je op een Nederlandse site moet plaatsen. Ook al richt de site zich kennelijk ook op Belgie(Vlaams)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
beetje gek dat je dat zegt. Zoals jullie www.goeievraag.nl hebben is er ook een www.goeievraag.be
beide links komen op dezelfde site uit dus een beetje flauw van je.
Er zitten hier ook "Belgen" dus waarom geen vragen die betrekking hebben op de Belgische wetgeving?

Antwoorden (1)

Kun je niet echt een antwoord op geven. Ze zeggen ongeveer 3 maanden.
Maar vorig jaar moest ik een serieus bedrag terugkrijgen en heb ik die pas in februari dit jaar gekregen. Terwijl mensen die weliswaar een kleiner bedrag moesten krijgen dit al in september hadden.
dus ongeveer ruim 8 maanden na mijn aangifte

Toegevoegd na 54 seconden:
meestal is het ongeveer 3 maanden te rekenen vanaf dat je je aanslagbiljet hebt ontvangen.

Toegevoegd na 6 minuten:
oh jah de als je het op papier aangeeft dan heb je tot 26 juni. En dan duurt het meestal ook langer voor de verwerking ervan. Als je het online doet via taxonweb dan heb je tot 16juli en gaat de verwerking sneller