valt het plakken van glasfolie op een deur onder de 6% BTW regel?

Ik werk voor een Signbedrijf.
nu krijgen wij van onze opdrachtgever de vraag of de gemaakte manuren onder de 6% regel vallen.

Technisch gezien is het een aanpassing van een woning. net zoals behangen dat is. bij de Rijksoverheid kwamen ze er niet uit. en de belastingtelefoon hangt op omdat al hun medewerkers in gesprek zijn.

weet iemand hier een antwoord op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor zover ik kan komen, Laag btw-tarief renovatie en herstel woningen
Voor de arbeidskosten van het isoleren van vloeren, muren en daken geldt het lage btw-tarief van 6%. Tot eind 2014 is het btw-tarief voor renovatie en herstel van woningen verlaagd van 21% naar 6%.