Ik heb een uitkering. Op mijn jaaropgave staat fiscaal loon. Vul ik dat bedrag dan in bij uitkering of moet er eerst nog iets af?

Toegevoegd na 52 seconden:
Gaat over 2013 dus.....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij het invullen van je inkomstenbelasting vul je het bedrag wat staat bij "fiscaal loon"
in. In geval van een uitkering dus onder het kopje "uitkering en afkoopsommen".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eigenlijk wist ik het antwoord wel maar ik had even een bevestiging nodig! Dank beide!

Andere antwoorden (1)

Bij een uitkering vul je het fiscale loon in bij 'Uitkering e.d' en bij 'loonheffing' vul je ook een bedrag in.

Dan gaat de aangifteprogramma zelf rekenen.

Als je meer vragen hebt dan kun je deze hier stellen. Maar je mag ook op het vraag teken klikken of langsgaan bij de Hulp bij Belastingaangiftezittingen van de belastingdienst, vakbond of belangenorganisatie.