Wat kan ik doen als de belastingdienst aangeeft mijn bezwaar niet te hebben ontvangen?

Bezwaar is aangetekend verstuurd en ook nog eens op de normale post zodat ik zeker wist dat zij deze zouden ontvangen. Zelfs verstuurd naar een specifiek persoon gezien dit ook werd aangegeven.

Wat kan ik hier nu aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het nogmaals opsturen, met daarbij de mededeling dat de termijn niet verstreken is omdat dit een herhaalde verzending is. Vermeld daarbij dat je de bewijzen hebt van een aangetekend verzenden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ga ik het nogmaals op die manier doen, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je kunt nog steeds naar een (fysiek) belastingkantoor stappen.
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Neem het bewijsstuk van het aangetekende stuk mee.