Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je tweedehands kantoormeubelair ook als inventaris opgeven bij de belastingdienst? Dus op de inventarislijst plaatsen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Zeker! Als er maar een factuur aan 'hangt'...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het maakt niet uit of het nieuw of 2e- hands is. Je hebt dit nodig als meubilair. Als jij maar kan verantwoorden dat je dit hebt gekocht met bon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk, je hebt geinvesteerd en je mag afschrijven ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, en als je geen factuur hebt kun je het inbrengen vanuit prive, alleen kun je dan de btw niet terug vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de waarde excl. BTW boven de 450 euro is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding