Wat komt er bij kijken bij het importeren van goederen uit buitenland?

Ik ben geïnteresseerd in een aantal goederen die ik via eBay tegen ben gekomen.

Hoe moet ik bij de douane aangifte doen van deze goederen ?het gaat om speelgoed, ringen, armbanden, telefoon accessoires etc

en wat zijn ongeveer de kosten van dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je krijgt te maken met invoerrechten en btw. Meer informatie kun je het beste bij de douane opvragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op grond van de info in je vraag is dit zo niet te beantwoorden , heffingen ,invoerrechten, btw ,accijnzen en dergelijke zijn niet alleen afhankelijk van wat je invoert maar ook van waaruit je het invoert. Vanuit de EER kun je vele producten zonder tussenkomst van de Douane als privepersoon invoeren waarbij de zakelijke regels weer anders kunnen uitpakken . Dit moet je per produkt en per exportland bekijken.