Hoe kan ik belasting terugkrijgen?

Ik heb in april en mei bij een bedrijf gewerkt, maar die is toen failliet gegaan, mijn loon van april heb ik gekregen, maar heb daarover wel belasting betaald, dat van mei heb ik via het uwv teruggekregen, nu wil ik dus wel mijn belasting terugvragen, maar hoe kan ik dit doen? ik zal dus ook geen jaaropgaaf krijgen van dat bedrijf, aangezien hij failliet is

Toegevoegd na 29 minuten:
ik heb ook geen loonstrookje van april gekregen
we kregen het gewoon op ons rekening gestort, zonder verder een loonstrookje en hebben ook geen contract gekregen, die kreeg je pas na 3maanden proefperiode

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gewoon je belasting opgave doen, en dan de loonstroken optellen, daarin staat ook alles vermeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je loonstrook van april nog hebt kan je die ook gebruiken als jaaropgaaf. Het bedrag dat daarop staat kan je gebruiken bij je aangifte inkomstenbelasting over 2009.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee of het faillissement al helemaal afgewikkeld is, maar een fatsoenlijke curator zal je gewoon netjes een jaaropgaaf over 2009 toesturen.
Daarmee kun je vervolgens aangifte doen of een T-biljet invullen.