we kregen gister een brief van de BD dat zij ons geld moeten terug betalen a een fout van hun, hoe snel doen ze dat ongeveer? gister de bi ontvangen

Toegevoegd na 4 minuten:
gister de brief ontvangen , we hebben voor onze zoon, een kind gebonden budget voor het oppassen, maar volgens hun hadden wij daar geen recht op, nu hebben we beroep aangetekend , en laten zien dat we er wel recht op hebben. gister , een brief gehad van ze dat ze ons nu moeten terug betalen , omdat ze maandelijks al geld deden in houden van de maandelijkse belasting inkomen van andere dingen.

Hoe snel kunnen wij dat geld nu terug verwachten? is inmiddels een flink bedrag wat we tegoed hebben van ze .

Vasr bedankt voor de reacties

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De BD betaalt niet terug. Jij hebt recht op enz. Over het algemeen stort de BD het binnen 2 weken na bekendmaken terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar krijg je bericht van, of je het ontvang ligt eraan hoe je stand verder bij de Belastingdienst is, heb jij nog betalingen open staan dan kunnen ze het daar ook mee gaan verrekenen.