Waar kan ik de importbelasting voor importeren naar Europa vinden?

Ik probeer voor school te vinden hoeveel procent belasting je moet betalen voor het importen (zegmaar wat de overheid van het andere land te zien krijgt, niet van als persoon ipod's meenemen) naar landen binnen de Europes Unie. Waar vind ik die?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel van landen buiten de EU naar landen binnen de EU.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je iets zoekt over invoerrechten voor import naar de EU / Nederland? Wellicht is het handig als je iets meer informatie geeft. De Douane heeft de invoerrechten onderverdeeld in onder codes. Hiervoor zul je de site van de Douane moeten raadplegen. Daarnaast moet je ook rekening houden met de BTW die in Nederland geheven word.

Toegevoegd na 51 seconden:
bron Belastingdienst.nl voor import toegevoegd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die TheMcSquirell;

Misschien bedoel je wat anders, maar bij import/export binnen de EU hoeven er helemaal geen invoerrechten te worden betaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het bepalen van de importbelasting kun je terecht op de site van de douane
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
belastingdienst.nl zakelijk