Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer ontvang ik mijn geld van makkelijkverdiend.nl?

ik kon via makkelijkverdiend.nl belasting terug vragen ik heb toen alles gedaan wat hun vroegen en heb nou nog steeds geen geld ontvangen ?
Hoelang duurt dat normaal gesproken?
heeft iemand hiermee ervaring?

groet

Peter

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb al post gekregen vorige week zaterdag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
622

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat ligt aan de belastingdienst, en dat ligt eraan wanneer je je belasting terug hebt gevraagd.. maar je zou in ieder geval post met een bevestiging van het bedrag krijgen.

als je het voor 1 april in hebt gevuld, zou je normaal gesproken voor 1 juni het binnen moeten hebben.

volgens de site bij de bron staat dat je het ongeveer half mei binnen hebt, dat klopt ook met mijn ervaringen van vorig jaar..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de aangifte voor 1 april 2012 is ingeleverd zal de teruggave volgen voor 1 juli 2012. (driemaandentermijn)

In de praktijk kan de teruggave ook al april, mei plaatsvinden, maar dat is niet zeker. Bij uitzondering kan de teruggave zelfs na juni plaatsvinden.

Omdat u de aangifte heeft uitbesteed lijkt het zinvol te controleren of de aangifte daadwerkelijk is ingediend. U belt de Belastingtelefoon en u vraagt naar de STATUS van de aangifte 2011 - ingediend: ja/nee. Zo nee: makkelijkverdiend heeft geen aangifte ingediend en zijn plicht verzaakt. Zo ja: per welke datum is de aangifte ingediend. (uw BSN-nummer gereed houden)
(Lees meer...)
fisbel
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding