Belastingteruggave, moet dit allemaal in 1 keer gebeuren, of kan het ook in stappen?

Het zit zo, ik heb vorig jaar voor drie verschillende werkgevers gewerkt, van twee heb ik al een jaaropgave, van de derde nog niet. Nu ben ik druk bezig om achter die derde jaaropgave aan te gaan, maar dit kan nog wel een tijdje duren. Mag ik gewoon alsvast de overige twee afwerken, en dan de derde een ander keer apart doen, of moet alles tegelijkertijd?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 23 minuten:
Allemaal bedankt voor jullie tips!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je inlogt via DigId, dan staan daar al al je werkgevers vooraf ingevuld. Je hoeft alleen nog maar te kijken of de bedragen kloppen.

Het is even lastig om je DigId aan te vragen, maar vervolgens wel erg makkelijk omdat je aangifte al deels is ingevuld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je even belt met je belastingkantoor kun je hiervoor uitstel van aangifte krijgen!
heb ik een paar jaar geleden ook gekregen om eenzelfde reden
leuker kan ik het ook niet maken! ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download eens je belastingformulier, na 1 maart heeft de belastingdienst alles al ingevuld en met een beetje geluk staat daar ook je jaaropgave van die ene werkgever wij. Mijn vader was een jaaropgave kwijt en bij mij was er ook eentje te laat. Door het downloaden kwam bij mijn vader en bij mij gewoon de juiste gegevens boven. Als ze toch later niet blijken te kloppen kun je alsnog opnieuw aangifte doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk staat alles op de laatste salarisstrook. De jaaropgave is gewoon een samenvatting.