inkomstenbelastingkorting wegens verlies uit aanmerkelijk belang

Is de vermelding op een Aanslag van in volgende jaren nog te verrekenen korting voor de fiscus bindend?

Toegevoegd na 5 uur:
Bedoeld is: als de fiscus bij vergissing een te hoge belastingkorting in het vooruitzicht heeft gesteld door deze meer dan 2 jaar geleden op het Aanslagbiljet af te drukken, is zij dan daaraan gebonden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alles wat de dienst heeft kunnen weten op het moment dat een aangifte wordt geregeld staat vast. De belastingdienst heeft genoeg gegevens waarbij ze bepaalde dingen kunnen controleren. En als ze zo stom zijn iets te missen (zoals 'n onterechte belastingkorting) kunnen zijn naar mijn weten het niet meer verhalen bij de belastingplichtige
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je of je verlies van het verleden mag compenseren ja dat kan ,of je winsten vh verleden mag compenseren (verekene )ja dat kan !iets Carry back ,forward .dit moet je wel met een deskundig advies aanpakken ,succes