Wat is de makkelijkste manier om ervoor te zorgen dat de zorgtoeslag word gestort op een andere rekening?

Kan ik een email sturen, of online regelen? Of moet het echt een brief zijn, en waarnaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Via toeslagen.nl volgens mij maar ja het zijn ambtenaren en hun systemen dus kan even duren

Om je jaarinkomen te veradderen voor zorgtoeslag duurde mij 3 maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan tot een week of 6 duren maar meestal is de eerstvolgende storting al gepland, dus het lijkt dan 8 weken te duren.
Volgens mij kan dat ook via je DigiD via de site v/d belastingdienst. Je kan het zelf veranderen dan is het zo gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar www.toeslagen.nl en download :
< Aanvraag- en wijzigingsprogramma huur- en zorgtoeslag 2011 voor Windows >.
Als je dat niet lukt bel dan maandag belastingtelefoon: 0800-0543 kies optie zorgtoeslag, schets je probleem (waarom andere bankrekening nodig en waarom haast) en vraag wijzigingsformulier om in te vullen en in te zenden per post.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staat precies wat je allemaal moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snelste is via www.toeslagen.nl met je digid
verwerking binnen 10 werkdagen.