aangifte 2009 ophalen

Ik probeer de gegevens van 2009 van de comp. op te halen voor de gegevens van 2010,maar het lukt niet.
ze staan op mijn bureaublad en bij mijn doc.Ik kan ze wel gewoon openen maar als ik ze via mijn aangifte 2010 probeer
op te halen lukt het niet,wat doe ik fout?

Toegevoegd na 3 uur:
Als ik volgens de aangifte druk op het bestand waar 2009 in staat word hij niet gevonden,van alles geprobeerd ,via documenten,bureaublad,e.d. maar hij vind hem gewoon niet
terwijl hij er wel op staat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens de help van het belastingaangifte programma:

Een nieuwe aangifte 2010 met gegevens uit uw aangifte 2009
Wilt u een aantal gegevens overnemen uit de digitale aangifte inkomstenbelasting 2009? Ga dan als volgt te werk:
Kies ‘Een nieuwe aangifte 2010 met gegevens die zijn overgenomen uit de aangifte 2009’ en klik daarna op ‘Akkoord’.
Selecteer het station en de directory waar u de eerdere aangifte hebt bewaard. Rechts op het scherm verschijnt de aangifte.
Dubbelklik op de aangifte of selecteer de aangifte en klik op ‘OK’. Op het scherm verschijnt de vraag of u de gegevens van deze aangifte wilt overnemen.
Kies ‘Ja’. Het menu wordt weer actief. U kunt nu uw aangifte voor 2010 gaan invullen.
======
Echt veel wordt er trouwens niet overgenomen, als het niet lukt is opnieuw intikken wellicht sneller dan blijven proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je