Tot hoe ver terug kan ik aangifte doen?

Ik moet nog aangifte doen over 2008, maar kan ik ook nog aangifte doen over 2007 en 2006? Ik heb toen geen post van de belastingdienst ontvangen, maar wil wel aangifte gaan doen omdat blijkt dat ik nog behoorlijk wat geld terug kan krijgen over die jaren. Kan dat nog?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt tot maximaal 5 kalenderjaren terug aangifte doen. Dus als je 2007 en 2006 om welke reden dan ook wilt aangeven dan kan dit. Maar dit kan de Belastingdienst ook. En zelfs tot 7 jaar terug als zij gegronde redenen hebben dat er onterecht geen aangifte gedaan is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja dat kan , je kan tot 5 jaar terug aangifte doen.
dus innen dat geld! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de site van de belastingdienst (www.belastingdienst.nl) kan je nog van een aantal jaren terug een aangifteformulier downloaden. Ik zou zeggen: Downloaden en invullen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, tot 5 jaar terug, dus tot 2004!