kan ik mijn zorgtoeslag van de afgelopen 2 jaar nog terugkrijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je dat moeten terugkrijgen? Graag meer info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier ook even:
http://www.toeslagen.nl/intermediairs/intermediairsentoeslagen/intermediairsentoeslagen-07.html

Antwoorden (3)

Je kunt tot 1 april van het volgend jaar de zorgtoeslag over dit jaar opvragen. Voor 2009 is de de aanvraag mogelijkheid op 1 april beeindigd.

Toegevoegd na 1 uur:
Termijn aanvragen toeslag
Klanten kunnen alle toeslagen voor 2010 aanvragen tot 1 april 2011.

Heeft de klant of zijn toeslagpartner uitstel voor het doen van de aangifte inkomstenbelasting 2010? Dan heeft hij ook uitstel voor het aanvragen van toeslag. Voor de huurtoeslag geldt dit ook als een medebewoner uitstel heeft. De aanvraag moet uiterlijk bij ons binnen zijn op de datum waarop het uitstel afloopt.

Klanten kunnen toeslagen voor 2010 met terugwerkende kracht aanvragen tot 1 januari 2010.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Via de belastingsite kan dit nog steeds over 2009 net zelf vorige week gedaan en al keurig bericht gehad
je kan het gewoon nog terug krijgen. je moet echter wel aangifte inkomstenbelasting 2009 (of eerdere) jaren doen, want deze wordt gebruikt voor de zorg- en huurtoeslag. Dat deze mogelijkheid per 1 april beeindigd zou zijn is onzin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande website van de Belastingdienst kun je alles vinden over de zorgtoeslag. Kijk bij de tweede link voor informatie over het alsnog ontvangen van Zorgtoeslag over 2009.

(td)