Wat zijn de precieze kosten voor een particulier om contant geld te storten?

Ik heb de Rabobank site imo goed bekeken maar ik kan het niet vinden.
Wat als ik bijvoorbeeld €10 of €20 contant geld op mijn eigen betaal rekening wil storten? Wat kost dat per storting?

Ik ben er allemaal niet zo handig in, sorry.

Alvast bedankt.

een jaar geleden
in: Bankieren
1.2K

Antwoorden (1)

"Per storting brengen we kosten in rekening. Wat de kosten zijn hangt af van het betaalpakket dat je hebt en hoe vaak je geld stort. Doe je minder dan 4 stortingen per jaar? Voor de 1e tot en met de 4e storting op je eigen rekening betaal je € 2,25 per storting en bij een Rabo JongerenRekening zelfs niets. Bekijk de tarieven voor meer informatie."

Dat is dus een dure actie. Om een tientje te storten op je eigen rekening ben je dus eur 2,25 kwijt.

Maar hoe vaak komt het nu voor dat je als particulier contant geld moet storten op een bankrekening? Wacht dan tot het wat meer is.
een jaar geleden