Is muntgeld storten nog mogelijk bij ING of ABN op een bankkantoor?

Nu met corona zijn de bouwmarkten waar de Geldmaat staat (volgens mij kan je alleen daar munten storten) gesloten (neem ik aan), is hey mog mogelijk om ergens anders muntgeld te storyen tijdens de lockdown? ( ik heb ING en ABN).
Bv op sommige bankkantoren? (volgens mij ING niet)
Oh ja ik woon in Rotterdam

2 jaar geleden
in: Bankieren
3K
Pieterke
2 jaar geleden
Bij de Geldmaat in de Zwart Janstraat bij de ING (buiten) zag ik onlangs nog iemand geld storten.
Op de hoek van de Zwart Janstraat en de Bergweg, naast de nieuwe AH, staat ook een Geldmaat. Ik weet niet of je daar ook geld kunt storten. Ik let daar nooit op.
KennisDelen
2 jaar geleden
@Pieterke:
Dank voor je reactie.
Bij sommige Geldmaat automaten kan je geld storten, maar munten kan je volgens mij alleen storten bij de Geldmaat in de bouwmarkten
Inekez1
2 jaar geleden
Je kunt gewoon bij de bouwmarkt terecht voor de Geldmaat. Het winkelgedeelte van de bouwmarkten is gesloten, maar de servicebalie en de hal waarin de geldautomaat (en batterij inleverpunt e.d.) staat is gewoon toegankelijk. De filialen zijn geopend om bestelde spullen te halen of om retouren te brengen. Bouwmarkten met een postnl pakketpunt zijn ook geopend voor het brengen en halen van pakketten.
KennisDelen
2 jaar geleden
@InekeZ1:
Dank je wel !

Antwoorden (1)

Op de website van geldmaat kun je vinden waar de apparaten staan. En met filters kun je o.a. zien waar je munten kunt storten.

https://www.locatiewijzer.geldmaat.nl/?search=Rotterdam,%20Nederland&functionality=Munten%20storten