Waarom zijn er soms wel en soms geen kosten voor het ontvangen van geld via PayPal?

Bij een ontvangen bedrag van 280 euro werd er 3,4% + vaste kosten in rekening gebracht door PayPal. Maar bij een bedrag van 115 euro niets. Is er ergens een grens? Ik kan niets vinden op de PayPal website.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Bankieren
1.5K

Het beste antwoord

Uit de link:
“ Wat zijn de kosten voor een PayPal-rekening?

Een PayPal-rekening openen:

U kunt gratis een PayPal-rekening openen en de PayPal-app downloaden.

Privébetalingen:

Geld overmaken is gratis voor uw transacties in euro binnen de Europese Economische Ruimte.

Geld ontvangen van vrienden of familie is gratis zonder valutaomrekening.

Betalingen voor goederen en services:

Betalingen voor aankopen zijn gratis. Als u geld voor een aankoop ontvangt (als u bijvoorbeeld iets op eBay heeft verkocht), worden er kosten in rekening gebracht.

Internationale betalingen:

Er worden kosten in rekening gebracht wanneer u een betaling overmaakt naar of ontvangt van iemand in het buitenland. Zie Kosten in de Gebruikersovereenkomst voor meer informatie over kosten.

Geld opnemen:

Geld overschrijven naar uw bankrekening is gratis.”

Bij de eerste transactie zag men je als handelaar en bij de tweede als particulier
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oja natuurlijk, dat is het!
Dan heb ik bij de tweede geluk gehad...
Bedankt!