Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je betaalpas in geblokeerd Bij abn en je rekening nummer kan je dan geld opnemen?

Mijn betaal pas in geblokeerd en rekening nummer vanwege fraude waar ik niks van afweet.
En ik krijg Studiefinanciering en Salaris, zorgtoeslag erop.
Kan ik dan met aantooning van id kaart geld op nemen bij de bank Abn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
2.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Weet u zeker dat uw rekening en betaalpas geblokkeerd zijn door de bank en dat het niet om een phishing mail gaat?
https://www.fraudehelpdesk.nl/vragen-meldingen-cpt/rabobank-let-op-uw-rekening-geblokkeerd/
Controleer met uw bankpas bij een geldautomaat of u geld op kunt nemen (als er genoeg op de rekening staat).
Of u met uw ID- kaart geld op kan nemen bij de bank Abn merkt u vanzelf als u maandag contact in persoon opneemt bij de bank.
Is het geen phishingmail, dan zult u sowieso zich persoonlijk bij een Abn-bank kantoor moeten melden.
Ritsuka
5 jaar geleden
Hoe weet je dat je pas en rekening geblokkeerd zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je rekening is geblokkeerd, kan je niet zomaar geld opnemen, ook niet met je id kaart.
De blokkering zal eerst moeten worden opgeheven. Daarvoor zal je contact moeten opnemen met de ABN.
(Lees meer...)
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding