Welke bank biedt de atm's aan?

Ik zie geldautomaten van de bekende banken. Bijvoorbeeld een geldautomaat van SNS. Of de Geldmaat van ING, ABN AMRO en Rabobank.

Op veel plekken zie ik echter ook geldautomaten die ik niet aan één van de bekende banken kan koppelen. Bijvoorbeeld op station Utrecht Centraal. Daar staan zowel binnen als buiten de incheckpoortjes geldautomaten die "ATM" heten (de Engelse naam voor geldautomaten).

Van welke bank zijn die ATM's?

10 maanden geleden
in: Bankieren

Antwoorden (1)

GWK. Dit is een van oorsprong Nederlandse, nu Britse financiële instelling gespecialiseerd in de groothandel en retailverkoop van vreemde valuta en betalingen.
GWK Travelex exploiteert een groot aantal geldautomaten op gunstige locaties, zoals stations en stadscentra.
Toegevoegd op 20 juni 2023 07:38: afbeelding
Plaatje bij antwoord
10 maanden geleden