Wanneer ik nu op mijn bankrekening wil vraagt men steeds naar mijn response code en ik heb dat niet?

Ik heb een e-mail ontvangen aangaande mijn bankrekening. Ik heb daar gevolg aan gegeven, alsook mijn pin code. Ik dacht daarna dat het oplichters waren en heb mijn bankkaart laten blokkeren. Nu ik op mijn rekening wil gaan vraagt men steeds mijn response
code maar ik heb dat niet. Hoe komt dat? Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Bankieren
2.6K

Antwoorden (2)

Naar de bank gaan waar je de rekening geopend heb hun kunnen je verder helpen.
Een bank stuurt namelijk nooit een e-mail maar een brief als hun iets van je willen weten.
6 jaar geleden
Een bank zal nooit, maar dan ook echt nooit, je pincode vragen. Je bent dus helaas slachtoffer geworden van oplichtingspraktijken. Neem contact op met je bank hoe je dit weer kunt rechtzetten (en trek er lering uit voor de toekomst).