Ja, er is nogal wat open. Zie link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ha die Derko!

Jazeker zijn er winkels geopent, kijk even in de bron!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste winkels hebben een afwijkende openingstijd. Vaak vind je deze gewoon in de winkel zelf.

Het aantal winkels dat open is, neemt elk jaar toe.

Toegevoegd op 20-05-2009 10:31:19
Ik zou even goed controleren bij de winkel. Ik kan me niet voorstellen dat www.koopzondagen.net volledig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal afhankelijk zijn van de winkel denk ik. Grotere winkels of winkels in grote winkelstraten zullen wel open zijn (al dan niet met afwijkende tijden). Bij mij is de albert heijn in ieder geval wel open...en wie wil er niet een kratje bier voor z'n verjaardag?

Toegevoegd op 20-05-2009 10:38:28
Oh ja...en kijk even op www.koopzondagen.net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik me kan herinneren zijn met name de supermarkten een deel van de dag open met Hemelvaart...

De overige winkels zullen voor een groot aantal open zijn conform de koopzondagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn, zoals eerder gezegd, een flink aantal winkels open.

Kijk via de individuele winkels zelf op hun site(als ze die hebben anders word het moeilijk).
Of ga naar www.google.nl en toetst daar:
koopzondag ( en dan de plaats waar je wil gaan shoppen)
dan krijg je vanzelf een overzicht