Wat is een leuke kerstactiviteit voor een popkoor met 35 leden?

Ja, zingen, dat lijkt me logisch! Maar elk jaar rond de kerst hebben wij ook een gezellige avond waarbij we iets leuks doen. Het koor heeft geen religieuze basis en de activiteit moe wel ietsiepietsie met kerst te maken te hebben. Het gaat om 'leuk samen iets doen'. Tijdsduur ongeveer 2 uur voor de activiteit. Leeftijd: tussen de 40 en de 65, dus geen bungee-jumping.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.2K

Antwoorden (5)

Kerstdiner met zijn allen met als afsluiting een bingo met kerstprijsjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oudhollandse spelletjes met een kerstdraai; kerstpegels poepen i.p.v. spijkers, sjoelen met kerstkranjes........
Tussendoor warme chocomel, glühwein en genoeg kerstkransjes om mee te sjoelen en om op te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf altijd erg leuk vind om te doen is het volgende:

Iedereen koopt een klein cadeautje (niet duur, maar wel persoonlijk). Van te voren weet je niet voor wie het cadeautje bedoeld is, dus het kan een man of vrouw zijn.
Daar doe je een gedichtje bij. Ook niet groot, gewoon een paar leuke zinnen wat je de ander wenst. Gewoon anoniem.

Die avond brengt iedereen zijn cadeau mee en legt ze allemaal op 1 hoop. De eerste persoon pakt een cadeau en geeft hem willekeurig aan iemand die hij kiest.

De persoon die het cadeau krijgt leest het gedichtje voor en pakt vervolgens een cadeautje van de stapel en geeft het aan iemand enz. enz.

Het leuke is dat het cadeautje en gedicht altijd gepast is. Erg leuk om te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezellig wokken? na het zingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zen allen naar een kerst,avond-markt gaan ?