Welke voorwerpen zien er vreemd uit?

Het duurt nog verschrikkelijk lang, maar ik ben een beetje aan het nadenken over de Sinterklaas-surprises. (Ik ben daar enorm fanatiek in) En ik wil iets maken dat niet kenmerkend is voor een bepaald persoon, dus een vreemd voorwerp maken lijkt me wel leuk. Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een robot van doosjes beplakt met aluminiumfolie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een Preutsel dwingt altijd verwondering af......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een piramide, daar kan van alles in :P :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vulkaan .. en daarin de surprise
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kunst:D

Toegevoegd na 1 minuut:
wat dacht je van een groot papieren vel in de vorm van een puntzak waar je dan van dat schuin in doet dat je geel verft met onderin een surprise ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voetbal van papier maché.

Je blaast een ballon zo groot mogelijk op en doet daar papier maché op. Laat een gat open zodat het cadeautje erin past. Maak de rest van het gat dicht en laat het opdrogen.

Daarna beschilderen in de vorm van een bal.
Geef er voor de grap een golfclub bij ;)