wat kan ik doen met mijn verjaardag? ik ben 12jaar en zit in de 1e ik wil niet een feestje thuis geven.

budget: onder of € 120

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

het hoeft niet zo speciaal te zijn.
als je uit de kinderfeestje-periode bent gekomen, is het altijd nog gezellig om wat vrienden/vriendinnen uit te nodigen om ergens rond te hangen.
je kan ook nog voorstellen om naar de film te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga een zwemfeest houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bowlen
uit eten
zwemmen
bioscoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf gedaan heb en heel leuk was is goedkoop, echt waar.
Ga naar een stad en hou een ruilspel, begin met dingen zoals een appel of een ei ofzo. En ga vragen in een winkel of te er iets voor kunnen ruilen! Het is vooral leuk als er markt is.

Wat ik ook zelf heb gedaan is sieraden maken, kijk maar eens of marktplaats ofzo, er is vast wel iemand die daar kinderfeestjes mee geeft!

Of naar een klimhal ook heel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker met je vrienden naar McDonalds en de hele middag lekker roddelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paardrijfeestje. Kost ongeveer eur 7 pp incl eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef elke gast € 2.50 en dan krijgen ze een half uurtje om te winkelen, spreek een cafe of restaurant af om weer bij elkaar te komen.

Daar worden de aankopen bekeken en beoordeeld door jullie allemaal.

Je kunt het beoordelen op;
Wie heeft het gekste gekocht
Wie het leukste
Wie het meeste enz.

Ondertussen drinken jullie met z'n allen een glaasje en hebben dolle pret bij het uitpakken.